Cursurile „A Treia Cafea”

10 Oct

La prima editie a Scolii Vocationale „A Treia Cafea” am fost prezenta si am avut ocazia sa intalnesc, sa discut si sa „fur” cat mai multe informatii/sfaturi de la lectorii prezenti. Acolo am cunoscut-o si pe Camelia si abia am asteptat urmatoarele evenimente.
DSC_9786

DSC_9805

Acum sunt incantata de ceea ce urmeaza si va recomand si voua! Merita!

Untitled-2-300x265

Cursurile A treia cafea vor include, printre altele:

Iulian Olariu: Atitudine şi succes

Silvia Tuvene: Toujours l’amour – ipostaze ale cuplului de la antichitate la postmodernism

Oana Popescu: Descoperă-ţi teritoriul! – workshop de creativitate şi artterapie

Gelu Sabău: Originile şi istoria gnosticismului

Georgiana Vlahbei: “Fereastra către tine”: Atelier de Pictură şi Desen

Ligia Necula: De comunicat, comunici. Dar eşti convingător?

De ce a treia cafea?

O veche poveste arabă ne învaţă că e bine ca omul să bea trei cafele pe zi: prima sa fie dulce, ca să-i amintească de dragoste, a doua sa fie amară, ca să-şi amintească de moarte şi să fie drept, iar a treia să fie dulce-amăruie cum e viaţa şi cu bune, şi cu rele. Abia a treia cafea te trezeşte cu adevărat la viaţă!

2 răspunsuri to “Cursurile „A Treia Cafea””

  1. Camelia Capitanu 11/10/2009 la 12:32 am #

    daa, acolo ni s-au intalnit destinele! :))
    app, ghici unde am fost in seara asta…:S
    la urgenta! bine, mai intai m-am plimbat intre 3 spitale… iti voi povesti intr-o discutie viitoare ;))
    pup 😛

  2. Olivian BREDA 12/10/2009 la 4:48 am #

    Mulţumim pentru mesajul frumos! 🙂

Lasă un răspuns

