Vreau voooot!

8 Oct

Am eu un talent.. si anume ma inscriu la tot felul de concursuri. Daca in februarie am participat la „Shoppingul, pasiunea mea”, iar in mai la o etapa a „Campionatului de shopping TABU”, acum a venit randul pentru „Show your style” de pe Agentia de Presa Mondena .
Am trimis o poza cu mine, dragutica, insa nu cea mai reusita/sau care sa ma reflecte in totalitate.. mi-a fost formatat computerul.. iar o data cu noul inceput (al computerului), incepe si pentru „my style” o alta etapa, dar despre asta, mai tarziu.
Asadar.. tinuta este :
IMG_1884
Am adunat pana acum (8/10 , 02:24) 242 de voturi si astept cat mai multe! Asta daca va place.
Camasuta : lachatterie , pantaloni Zara, „palariuta” made by me&Roxana Simon

Un răspuns to “Vreau voooot!”

  1. Camelia Capitanu 08/10/2009 la 12:43 am #

    da, da, votati-o! 😀
    p.s. – de cand esti tu pe site-ul asta, stiu si cate perechi de chiloti poarta oana zav(b)oranu!!! :)))
    succes, trebuie sa castigi 😛

Lasă un răspuns

