Tinuta pentru concert

8 Oct

Am avut putin timp la dispozitie pentru a-mi gasi hainitele potrivite pentru concert (am dormit taota ziua :-s ).
Rezultatul:
PICT1566
PICT1571
… sunt mandra de el 🙂 salvari negri, top Zara Man (furat de la colegul de apartament .. hihii..) bustiera de dantela nitel expusa si esarfa fuchsia/mov 🙂 si gentuta „Rolling Stones” :)) asa am denumit-o 🙂
PICT1578

3 răspunsuri to “Tinuta pentru concert”

  1. Mimi 10/10/2009 la 11:18 am #

    frumoasa tinuta ;)…e blogul personal?

  2. fatadelaradio 10/10/2009 la 11:25 am #

    da mimisor 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Alege castigatoarea AloChiC Diary! « Fata de la Radio - 11/02/2010

    […] Tinuta cu care eu m-am inscris in concurs a fost una mai veche a mea, una draga mie… […]

Lasă un răspuns

