Revenire Iris

8 Oct

In aceasta seara am fost prezenta la super-concertul IRIS, revenirea „invingatorilor, si nu a supravietuitorilor”.
Ce mi-a placut mult a fost tinuta de inceput a lui CRisti MInculescu, o jacheta army (genul mult doritelor/suspinatelor/visatelor) Balmain. Foarte tare! Astfel de jachete impun multa autoritate, iar pe mine ma trimit cu gandul la (mon amour) Napoleon.
d&gmensfall09

Iris in tendite!

iris

Imi pare rau ca nu am reusit sa ii fac eu poze :(.. iar calitatea celei postate nu e tocmai buna.. revin cu poze noi, cat de repede.

p.s. O sa-mi „improvizez” si eu o jacheta de „generala” 😀

Lasă un răspuns

