Inceput :)

8 Oct

Buna dimineata! 🙂
E ora 2, dimineata… ar trebui sa dorm, dar stau si ma uit pe net la Sex and the City. Il vad a 125794903 oara si nu cred ca am sa ma satur vreodata…
carrie
Sau pur si simplu nu vreau sa dorm. Mi-ai facut blog (m-a ajutat cam mult Camelia) si incep sa scriu.
Despre ce?
Despre mie, ca tot e al meu :), despre muzica ce imi face diminetile frumoase la radio , despre arta contemporana asa cum o percep eu … Am multe ganduri, multe planuri, un entuziasm inca existent si care promite sa se „tina” bine de sufletul meu.
Welcome to me!

3 răspunsuri to “Inceput :)”

  1. Camelia Capitanu 08/10/2009 la 12:40 am #

    hihihi, sa vezi tu ce lume punem noi impreuna la cale 😀
    te pup! 🙂

  2. Camelia Capitanu 08/10/2009 la 12:41 am #

    noi impreuna e pleonasm? =))
    nu conteaza, e ora tarzie si eu am gustat cate ceva :)))

  3. Dan 31/10/2009 la 11:55 pm #

    Cat timp iese ceva bun din asta… merge si „noi impreuna” 😛

Lasă un răspuns

